tiistai 16. heinäkuuta 2013 | 10.03

Tässä ja nyt - ikuisesti.

Hellouu!

Kuten huomaatte,blogin osoite & nimi on muuttunu. Vaihoin sen koska huomattavasti helpompi muistaa. Toivottavasti se ei ole liian kliseinen ,ainaki tuo ikuisesti tuossa kuulostaa jotenkin siltä.
Mutta "Tässä ja nyt" oli jo varattu..

Sitten kuulumisia. Tänään menen töihin, eilenki ois pitäny mutta oon ollu kipeänä niin en sitte ollu. Oon kuvaillu jonku verran, ollu kaverin pikkusiskon synttäreillä (se sai aamulla kanin sen perheelta lahjaks. aww :33 ) ja istunu koneella. Jippii.

Onneks mulla alkaa tällä viikolla L O M A !! Siis loma töistä.
Me mennään ens viikolla Ranualle opistoseuroihin, ja siellä näkee taas kavereita niinku suviksissaki!
(Muuten,mulla ei oo sitä postausta Pudasjärven suviseuroista,koska en 'kerinny' tehä sitä..okei,en jaksanu.)
Ranuan jälkeen lähetään Ouluun siskon tykö. Muut menee päiväseltään,mutta mie ja ehkä minun pikkusisko jäädään sinne yöks. Käydään varmaan shoppailemassa joten saattaa olla että ostopostausta taas kohta on tiedossa! :D

Mie oon netissä (tori.fi,h&m,seppälä...) selaillu ja kuolannu laukkuja,ja löysin monta tosi ihanaa! Mutta arvatkaapa,semmosen jälkeen minun tili näyttää miinusta >:( Miks niitten pittää olla niin kalliita??

Tähän loppuun vielä pari surkeaa otosta.


















                     Ai niin! Kun 10 lukijaa tulee täyteen,tiedossa spessupostaus!;)

                                     :ll Sisko

4 kommenttia:

  1. ''kommentti kommentista''
    Aika kiva sattuma, mun toinen nimi on Sisko:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käynpäs laittamassa sulle kommenttia sun blogista:)
      Hahaa:D

      Poista
  2. Kiitos kiitos:3 Mie käyn katsomassa sinun blogia ja saatat vaikka saada uuden lukijan;)

    VastaaPoista
  3. kiva blogi sulla! :) mää olin kans suviksissa ;) hehe :D
    mutta liityin blogiisi! :) käyhän kurkkaamassa mun blogia!

    romppukertoo.blogspot.fi

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä