tiistai 9. heinäkuuta 2013 | 18.02

Voittajat eivät luovuta.Luovuttajat eivät voita.


















   moi,
 tulee lyhyt postaus mutta kuvilla kuitenki..:)
 Huomenna teen sitten pidemmän. Minun pittää huomennaki mennä   
töihin,8-17...huhhuh!
  Käytiin viikonlopun reissulla ja samalla Wanhojen Woimien päivillä Oulaisissa.
 Pääsin myös pitkästä aikaa ratsastamaan! Oli kyllä niin mukava tunti aikoihin,kun sain jopa kaiken onnistumaan :D
 oon yrittäny kuvata teille videopostausta mutten ole saanu mitään hyvää vielä aikaiseks..:/
Kuten näette blogin ulkonäkö on uudistunut,ja bannerista kuuluu kiitos eräälle bloggailijalle, laitan linkin hänen blogiinsa ens postauksessa kun en enää muista sitä osoitetta:)

mutta,moii!
 

3 kommenttia:

  1. millä kameralla kuvaat? osa kuvista aika epäselviä ja tarkennus vähä missä sattuu! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuolla lukee Canon EOS 1100d..
      en ihan hallitse tätä kameraa,olen vasta sen ostanu,mutta kyllä nuo ainakin minusta ihan hyvännäkösiä on:) tiiä sitten sinusta.

      Poista
  2. sori ku kysyin ja anteeksi ku oon olemass.. oon sen verran pitkään kuvannu järkkärillä et ehkä tiiän onko hyvännäkösiä kuvia vaa ei:) mutta harjoitus tekee mestarin, jos tekee..

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä