torstai 10. lokakuuta 2013 | 19.16

50 things about me

Myöhässä,mutta paremmin näin kuin ei milloinkaan..

1. Toinen nimeni on Helena
 2. Omistan 2 kania,yhden hoitokanin ja kissan. 
3. Oon huono pitämään blogia 
4. Haluaisin tehä useammin videoita, mutta ne ei koskaan onnistu..
 5. Omistan Samsung Galaxy Acen
 6. Istun liikaa koneella
 






7. Haluaisin harrastaa liikuntaa mutta laiskuus
8. Tykkään muokkailla blogin ulkoasua...
9...Mutta en osaa tehä hienoja bannereita :/
10. Minun koulukuvat ei koskaan onnistu
11. Lempiruokaa on makaroonilaatikko, juustotaskut ja kinkkukiusaus
12. Rakastan hevosia ja kaikkia muitaki eläimiä

 13. En tykkää kahvista
14. Tämäki postaus ois pitäny tehä monta kuukautta viikkoa sitte..
15. Kohta on syysloma ja oon ilonen!
16. En tykkää syksystä, kaksnaamasista ja itteään täynnä olevista ihmisistä
17. Mulla on 5 huippuhyvää kaveria!
18. Yritän parantaa minun koulumenestystä, mutta saas nähä mitä tästäki tulee
19. Minun keskiarvo on 7.9 ja ennen oli 8.3 tai jotain...:D


20. jjaa
21. Mursu on yleisin sana, jota käytän
22. En VIELÄKÄÄN ossaa käyttää tuota kameraa..
23. Minusta tuntuu aina ettei mulla oo MITÄÄN päällepantavaa
24. Mulla on ainaki 5 lempparibloggaajaa tai vlogaajaa
25. Luen Iltalehteä melkein joka päivä vaikka minun mielestä se on täynnä juoruja ja niin edelleenn...
26. En oo riippuvainen minun puhelimesta :)))
27. Rakastan vauvoja!!! ♥♥
28. En keksi




29. Mulla on paljon mielipiteitä eri asioista...
30. ...ja yleensä ne on päinvastasia ku muilla
31. En oo koskaan saanu minkäänlaista mitalia, stipendiä tai hymypatsasta
32. Aion lähihoitajaksi ja siitä kätilöksi
33. Tykkään villasukista


34. Inhoan sitä että jotakuta kiusataan
35. ..ja sitä että joitaki (okei,esim minua) katotaan nenänvarttapitkin ja niin edelleen...
36. Oon huono englannissa,matikassa ja muissa samantyyppisissä aineissa...
37...mutta vähän parempi äikässä,kuviksessa,kässässä yms.
38. Haluaisin kameranjalustan ja kaukolaukasimen



 39. Haluaisin toisaalta taas leikata hiuksia, mutta toisaalta taas kasvattaa...
40. Oon kohta neljän lapsen täti
41. Ai niin, oon 15 vuotta ja syntyny 3.7.1998
42. Yritän panostaa tähän blogiin aina enemmän ja enemmän, mutta tiedättehän...:D


43. Oon n. 152 cm pitkä
44. Oon huono säästämään rahaa
 45. Käyn hoitamassa yhessä perheessä lapsia ja se on kiwaaa :))
46. Meen marraskuussa valokuvauskurssille, jess!
47. Hiusten väri on vaalea, ehkä jopa ruskea
48. Ja silmien väri sininen
49. Oon lestadiolainen
50. Mulla on kamerana siis Canon EOS 1100D

Osa kuvista on otettu netistä

2 kommenttia:

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä