tiistai 22. lokakuuta 2013 | 19.49

MINÄ ENNEN & NYT

Nyt kun koulukuvat viimeinki suvaitsi saapua, teen teille tämän Minä ennen & nyt-postauksen jota olin suunnitellu jo pitemmän aikaa. Eli näytän ittestäni kuvia ykkösestä ysiluokalle asti ja kuinka paljon oon muuttunu siinnä välillä :-)  Pahoittelen etukäteen kuvien laatua,koska luokkakuvista on vaikea napata hyvää kuvaa näyttämättä muiden kasvoja.

Eli tässä oon siis ykkösellä, kuva ei oo kauhean onnistunu koska mie katoin opettajaa ja opettaja minua :-D 
Mutta joo,siis pieneltä näytän ja pienihän mie oonki.

Kuva on tosi sumea mutta eiköhän siitä selkoa saa. Ja tämä on siis kakkoselta.

Ja kolmoselta. Tässä minun hiukset on jo aika pitkät verrattuna siihen, mitä ne on nyt. Mulla ei oo oikeastaan koskaan ollu kovin pitkiä hiuksia, koska oon tykänny enemmän lyhyistä.

Nelosella minun hiuksia ei oltu vielä leikattu, mutta joo, tosi hehkeä :-D

Viitosluokalta mulla ei oo luokkakuvaa koska en löytäny sitä,mutta tässä ne hiukset on leikattu. Olin saanu lasit muistaakseni sillon, mutta ne oli kai korjauksessa tai jossain.
Suoraan sanoen J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä. Kyllästyin pitkiin hiuksiin ja ne oli tuommoset ihme 80-luvun malliset. Ja käytin varmaan koko kuutosluokan läpi tuota kamalaa keltasta hiuspantaa. Tajuan nyt miks minun kaverit yritti aina hienovarasesti vihjailla laitattamaan hiuksia jotenki muuten :-D
 Okei...nyt alkaa mennä yli ymmärryksen. Mulla oli tässä nämä kamalat laatikkolasit, ja hiukset oli laitettu sivulle kierreletille joka sillon oli muotia...vaatevalinta meni kyllä mieleen...hei ihan oikeasti nyt! :-D

 Kasilla alkaa mennä jo ehkä hieman parempaan suuntaan, mutta laatikkolasit vainoaa minua yhä tässäkin kuvassa...

 Tämänvuotiset eli ysin kuvat on juuri ne yksityiskuvat mitkä on kerrankin onnistunut,en virnuile eikä mulla muutenkaan oo ihme kyllä mikään outo ilme.Vaatevalinta on suht.koht hyvä ja tämänhetkiset lasit on kivat. Tosin parin vuoden päästä saatan kattoa tätä kuvaa ja ajatella "Siis mitkä hirveät hiukset ja mikä ilme ja nuo lasitki vielä..." :-D


Onnistuko teijän koulukuvat tätä vuonna? :)

5 kommenttia:

  1. Hei tosi kiva blogi! Oot kaunis :) Liityin lukiaks :)))

    http://aksovaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Miu koulikuva: täys katastrofi lasit valunu hiukset huonosti ... Siul on tuos ysiluokan kuvas ihanat lasit ja oot muutenki nii nätti:)<3 -Meiju

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Kyllä sullaki koulukuvat tulee vielä onnistumaan :)

      Poista
  3. jotenki onnistu kuva mutta hiukset oli vähän sekasin enkä ymmärrä miten mut se kuvan laatu oli kamala! + ihana blogi! viittisiks käydä tsekkaa mun?:)

    oonvalveillavaiknukun.blogspot.fi

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä