keskiviikko 30. lokakuuta 2013 | 20.25

ILMOTUKSIA & KUULUMISIA

No niin. Mulla ei oo mitään erityistä kerrottavaa eikä edes hyviä kuvia teille.
Tänään Tiinan piti tulla meille mutta molemmilla oli kokkeita ja läksyjä niin sitte niin ei käynytkään.
Päätimmä sitte yksinään leipoa kääretorttua ja siitä tulikin tosi hyvää, onnistu just niin ku aattelin ja kelpais vaikka mihin kilpailuun.
No ei,siitä tuli melkein täys katastrofi. Onnistuin polttamaan sen,koska uunissa oli liian korkea lämpötilassa ja käärimisestä ei sitte puhuta. Ainaki se pysyy jotenkuten kasassa. En taija olla valittemassa leipurin alaa ihan ensimmäisenä.
Ja itse kääretortusta en edes kehtaa pistää kuvaa.



Toiseksi oon huomannu että minun elämäntapa on vähän liian lepsua. En harrasta mitään liikuntaa ja nyt on ihan oikeasti aika alottaa seki koska huomasin eilen ku olin minun pikkusiskon ja sen kaverin kanssa jossain leikkipuistossa että IHAN OIKEASTI oon ihan rapakunnossa. Tästä lähtee myös (ainakin) jouluun asti kestävä karkki/herkkulakko ja jokapäiväiset kävelylenkit.(okei,ainaki jokailtaiset venyttelyt..) Vähän paremman kunnon saavutettuani voisin alkaa harrastamaan aina vain enemmän ja enemmän..uinnista tykkään mutta seki on nyt jääny vähemmälle, en tiiä minkä takia.

Eli voimme todeta tämän projektin ELÄMÄNTAPAMUUTOS projektiksi. Ja voisin pitää jonkulaista 'päiväkirjaa' tästä hommasta. ENKÄ anna itteni lipsua tästä! Löhöilypäivä olkoon kerran viikossa ja herkkupäivä kerran kahdessa viikossa kuukaudessa.

Apua,nyt jo pelottaa ettei mene tämäkään homma läpi :D

Mutta liikunnan ja hyvän ruokavalion lisäksi projektiin kuuluu vähemmän tietokoneella/puhelimella olemista. Oon siis aivan liikaa koneella...

:llä Sisko

PS. Tulokset spessupostauksesta tuli julki! Eli eniten äänestettiin MyDaytä (8 ihmistä) Huoneen esittelyvideo (6) ja jokin Haaste/Testi (4). MyDaytä en tiiä vielä toteutanko videolla vai kuvin, pitää kattoa kumpi on järkevämpi (ja helpompi) vaihtoehto. Huoneen esittelyvideo saattaa tulla myöhemmin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä