perjantai 11. lokakuuta 2013 | 17.36

SYYSKUUN SUOSIKIT

Teen nyt ekaa kertaa näitä kuukausisuosikeita, paitsi aikasemmin oon kyllä tehny muita suosikkeja kosmetiikkatuotteisiin liittyen. Mutta nyt, aloitetaan! :) (pahoittelet joidenkin kuvien laatua,koska ne muuttuivat yllättäen rakeisiksi tai muuten epäselviksi)


  
Suosikit yleisilmeeltään. Niitä on soppelisti, ei liian paljon eikä liian vähän :-)



H&M ruskea tekonahkalaukku on mulle just täydellinen! Siinnä on soppelisti tilaa ja sitä on helppo kantaa. Väri tuo piristystä syksyyn. Yks päivä kaupunkilla näin ja olihan se pakko saada..
Hintakaan ei nyt niin päätä huimaa, 20 € joka tosin kertoo että laukku tuskin kestää isältä pojalle. Eiku?
ps. mulla on shortsit jalassa

   
Aloe Veran Pink Grapefruit suihkuvaahto. Tuoksu on ihana! Sain tämän syntyäpäivälahjaksi joten ostopaikka-ja hinta on tuntematon. 
Grace Cole SIGNATURE vartalovoidetta oon käyttäny lähinnä käsirasvana ollu tosi hyödyllinen, koska se on aika pienikokonen ja koululaukun painoa ei paljoa lisää. En nimittäin pysty elämään ilman käsirasvaa! :D

 BOUM-hajuvesi on 'peritty' siskolta ja eka se lojui käyttämättömänä, mutta nyt oon alkanu käyttää sitä ja oon rakastunu tuohon tuoksuun! Näitä löytyy ilmeisesti vieläkin kaupoista, hintaa en muista. 
Ja viimeisenä muittei vähäisimpänä Nivea Creme, josta selitin tässä postauksessa. Tämän ansiosta minun ihon kunto on parantunu huomattavasti, suosittelen! 


 
 Suosikkeina tässä kuussa oli myös Kalevala Talon Sydän-kaulakoru, rippiristi ja kaks nominationia.

 
  Kirjakaupun kalenteri, saa varmaan muualtakin. Hintana noin 13 euroa. Tosi käytännöllinen, en varmaan muistais lukea kokkeisiin ilman tätä! Puhelimen kalenteria en nimittäin jaksa käyttää.
Pahoittelen kuvan väriä.

  
Äitin kans kävin kauppakeskuksessa joskus syyskuun alussa ja tarkotuksena oli siis ostaa uusia housuja koska inhoan normaalifarkkuja. Sieltä löyty kahet mustat legginsit, nuo vetoketjulliset ja toiset jotka muistutti mustia farkkuja mutta oli vaan legginsikangasta. (ei kuvassa) Lisäksi halusin farkkuja muistuttavat farkkulegginsit ja ostettiin sitten nuo siniset. Nuo on semmosta joustavaa kangasta ja kaikki tuntuu mukavilta jalassa. Lisäksi huomasin että nykyään tykkään nuista vetoketjullisista vaatteista koska niitä alkaa pikkuhiljaa esiintyä millon missäkin :D



Tässä oli siis minun Syyskuun suosikit. Mitä tykkäsitte? Mitä pitäis parantaa? :) Kommentoikaa toki! 

  :llä Sisko

2 kommenttia:

  1. Itelläki on tuo boum -hajuvesi ja oon myös 'periny' siskolta sen:D Oon bongannu tuota ainaki prismasta ja joskus on näkyny seppälässäki:) Mulla se lojui ensin vaan meikkilaukun pohjalla jotain 2.No nyt se on ollu n. 1/2 mun rakkaus!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Prismassa mieki muuten näin, siellä oli pari semmosta erinhajusta ja mie tykkäsin semmosesta vaniljan tuoksusesta joka oli punasessa pullossa :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä