sunnuntai 11. elokuuta 2013 | 10.42

Kuulumisia vaihteeksi

  
    Perjantaina oli kahen pikkusysterin synttärit. Minun isosisko lapsensa kanssa on ollu meillä nyt viikon,ja meillä on ollu tosi mukavaa.
   Kävi jonkinverran vieraita,enimmäkseen sukulaisia,mutta eipä tästä sen enempää.

  Vaihdettiin myös fb:hen profiilikuvat,ja tässäpä sitte näytettä

   



 
  
Päädyin tähän viimiseen kuvaan,rajasin ja muokkasin sen :p
Mulla on minun kanit, Wellu ja Rumpali sylissä. Ja hei,syksymmällä tulee sitten talveksi yksi uus kani hoitoon :) Siitä sitten lisää myöhemmin.

Ajattelin että tästä tulee hirveän pitkä ja kuvapainotteisempi ,mutta eipä tullukkaan :) Minun lasit on hajonnu taas pariinkertaan,pitäis varmaan uusia vaikka kevväällä sain! Ihan järjetöntä rahanmenoa ku ei lasitkaan kestä. Käytettiin liikkeessäki,mutta sanka irtos silti vielä sen jälkeenki...hienoa!

Ja hei muuten,huomenna alkaa koulu! Periaatteessa kaikin puolin ihan kiva, muttaku pittää opiskella....


Tästä tuli nyt tosi sekava ja kiireessä tehty,mutta toivottavasti kelpaa! 
Ihanaa syksyä kaikille!

                                    
                                      ♥ :llä Sisko

6 kommenttia:

  1. kivoja kuvia ja ihania kaneja :)

    http://keepsmiling-lotta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi ihanaa! Sullaki nuon suloosia karvapalloja:3 Tosi ihania!! Muistutti yhtäkkiä mun Herkkua tuo jossa enemmän valkoista:') Kiva blogi ja liityn ehdottomasti!!

    VastaaPoista
  3. Kiitos!♥ Olen muistaakseni liittynyt jo blogiisi,kiitos kun liityit!:)

    VastaaPoista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä