perjantai 23. elokuuta 2013 | 17.15

Sisustusta!

Minun oli nyt aivan pakko tulla kirjoittamaan teille uutta postausta,kun en pitkään aikaan kunnolla oo. Eli tämä käsittelee sisustusta.

Minun isosisko muutti pois alkukesästä,ja mie sitten vihdoin ja viimein sain oman huoneen.
Eli tarkotuksena ois tehä minun huoneeseen 'täysremontti'
 Tapetit vaihetaan,käytiin eilen kattelemassa niitä ja tänään sitten haettiin rullat,ens viikolla tapetoidaan seinät.Tapettia en vielä paljasta mutta näette sen sitten lopputuloksessa:) 

 Haaveilin yhdelle seinälle tämäntyyppisestä tapetista,mutta kaupasta ei oikein ollut :/

Tapettejen lisäksi me myytiin minun vanha 120-senttinen sänky koska se vei ihan liikaa tilaa sekä ikeän 16-lokeroinen Expedit-hylly. Ne meni muuten tosi nopeasti kaupaksi!

'Uuteen' huoneeseen me laitetaan ns. sohvasänky,kirjotuspöytä ja lipasto sekä yöpöytä?
Koska tapetti on juuri tätä nykyaikaa,teen sisustuskokonaisuudesta roosa/beige värisen koska haluan että maalaisromantiikka on näkyvänä osana huoneessa. Siitä tulee kodikkaan näköinen silloin.


Laitan varmasti kuvia remontin eri vaiheista aina silloin tällöin. 

PS. Mulla on ihan hirveästi kertynyt postausideoita,mutta ei yhtään aikaa! Tälläkin viikolla oli kauhea kiire,en kerinnyt kuin vasta tänään postausta tekemään :(

PPS. Sitten kun teitä on 20,tulee taas erikoispostausta.

Loppuun vielä parit kuvat viime päiviltä:)

 
 ♥:llä Sisko
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä