torstai 29. elokuuta 2013 | 19.01

Voi ei!

Minua ihan hävettää kun tulen blogiin niin näen ensimmäiseksi tylsiä postauksia,missä on lyhyt,sekava teksti ja huonot kuvat. 
Mutta:
Aion nyt ihan aikuisten oikeasti :D yrittää panostaa enemmän postauksiin JA kuvalaatuun. Minun kaveri onneks lupasi vähän säätää tuota minun kameraa niin,että saisin parempia kuvia. Toivottavasti se myös opettaa minua käyttämään sitä,koska en oikeasti osaa yhtään käyttää tuota,muuten kuin automaatilla ja silloinkin niistä kuvista tulee TODELLA huonoja.

Ymmärrättehän,koulu vie aikaa,mutta YRITÄN nyt panostaa blogiin enemmän ja opettelemaan enemmän muokkaustaitoja. Mutta onneksi huomenna,kun olen menossa hoitamaan lapsia,niiden nukkumaanmenon jälkeen mulla on rutkasti aikaa kirjoittaa teille piiiitkä postaus!

Loppuun vielä kuva, jota häpeän koska en ole ottanut edes sitä itse.....p:

  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä