perjantai 23. elokuuta 2013 | 20.06

Vloggaamisesta

Ajattelin nyt kertoa teille vähän tästä vloggaamishommasta minun osalta. 
Eli mie aattelin pitää tämän blogin vain kirjoitus-ja kuvapuolella,koska tuo videoiden tekeminen ei oikeastaan oo minun juttu. Joskus- silloin tällöin,voin tehdä jonkin ostos- tms.postauksen.

Kyse ei siis ole siitä,että mie en uskaltaisi tehdä videoita eikä minua haukuta minun videoista. Tosi moni esimerkiksi meidän koulusta on katsonu minun videoita. Entä sitten? 
Minua ei siis haittaa että kuka minun videoita katsoo, se on mulle yks ja sama vaikka Kiinan keisari olisi kiinnostunut niistä. 
 Se ei vaan oo minun juttuni :) Se ei ole mulle kiinnostuksen kohde-tykkään kyllä katsoa muitten videoita mutta ei ole kiinnostusta kauheasti että itse tekisin niitä :)


Sekavahan tästä tuli mutta tein sen kerralla selväksi ettei kukaan jälkeenpäin kysele että miksi ja miksi et tee enää videoita.

Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä