tiistai 5. marraskuuta 2013 | 15.57

ESPECTATION

Hei!
 Mulla on ollu taas hieman bloginkirjoitus hukassa. Enkä oo oikein viittiny tulla kirjottammaan ilman kuvia. No nyt niitä on, en tosin voi väittää että ne on niitä hyvälaatuisia. Eilen alko sataamaan lunta ja menin sitte kaikessa kiireessä ulos ottamaan niitä kuvia. No, kun yksin ottaa niin mulla oli tarkennus vähän hukassa ja kuvista tuli yhtä pikselimössöä. En edes kehtaa laittaa tänne kuin pari.

 Tämä on kylläkin otettu pari päivää sitten. Ärsyttää tuo kuvan huonolaatuisuus :s


Mie oon alkanu kiinnostumaan näitä 'lavastetuista' kuvista. Eli siis puetaan jotkut tietyt vaatteet ja asusteet, (esim. enkeli, keiju, henget, entisaika tms.) ja otetaan sitten niistä kuvia. Ne on tosi upeita! Pitäis alkaa etsimään vaatteita ja asusteita ja vähän ehkä tuunailla,niin se on siinä. Ja tietenki ottaa ne kuvat onnistuneesti.
Ehkä mie jotain opin sillä valokuvauskurssilla, joka alkaa -apua!- jo tässä kuussa! Mie olin ihan unohtanu koko jutun.

Ootteko huomannu uuen bannerin? :) Linkkaan sen tekijän tähän:  http://www.tartukameraan.blogspot.fi/
Ja sivupalkkia koristaa minun uus naamakuva.

Eilen kävin muuten taas uimassa. Toinen jalka ihan muusina sen jäljiltä. Uskalsin VIHDOIN JA VIIMEIN hypätä siltä viitos ponkkarilta. En ees ajatellu mitä tein, menin ja hyppäsin. Jälkeenpäin ajattelin että olenko mie hullu ja hyppäsin uuestaan. No,ainaki uskalsin :D seuraavan kerran sitten ens vuonna!



(kuva lily.fi)
Muuten, minun elämänmuutosprojekti on edistynyt! (klikkaamalla sanaa elämänmuutosprjekti pääset kyseiseen postaukseen) Oon siis alottanu karkkilakon, joka menee nyt vähän niin ja näin. Pyrin ainaki siihen etten syö karkkia jos muistan koko karkkilakon olemassaolon. Liikuntaa harrastan ainaki kerran viikossa, koska pitää alottaa varovasti jos on näin rapakunnossa kuin minä. Oon huomannu että hengästyn tosi helposti. Vai lieneekö diabeteksen oireita..? (korjatkaa toki jos olen väärässä) Toivottavasti voin pistää tämän vain vähäisen liikunnan piikkiin.

Haluaisin kirjottaa tänne blogin puolelle useammin mutta inspis on hukassa, my day tekemättä, portfolia alottamatta, asuntosuunnitelma alkutekijöissä, ens viikolla on tet-viikko, sunnuntaina ristiäiset...kokeita,läksyjä,kokeita,liikuntaa,syömistä,syömistä ja koneella istumista ilman inspiraatiota. Näin ne minun päivät menee :)

PS. Teen sen MyDayn joskus
älkää suuttuko mulle

:llä Sisko

4 kommenttia:

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä