perjantai 15. marraskuuta 2013 | 21.53

Mikä viikko!

No niin. Parissa päivässä on ehtiny tapahtua vaikka ja mitä, ja toisaalta taas ei mitään ihmeellistä. Nyt tätä postausta alotellessani ei muista enää paljoa mitään siitä mitä minun piti kirjoittaa.


No aloitetaan vaikka siitä,että oon huomannu minun hiusten olevan koti hamppuset ja kuivat latvoista. Kakshaarasista puhumattakaan. Onneksi äiti lupasi järjestää ajan kampaajalle. Oon jo pitkään toivonu uutta tyyliä. Tosin en tiiä,muutanko mitään hirveästi vaiko annan kampaajan loihtia kokonaan uuden mallin. 
Oon aatellu myös tasalatvaista tukkaa.
Mitä mieltä te ootte? Onko teillä jotain vinkkejä/malliehdotuksia?

 Netissä on tullu istuttua vähän liikaa. Ja jos ei koneella,niin puhelimella. Pitäis vähän yrittää rajottaa. Varsinkin,kun asuntosuunnitelman valmistumispäivä häämöttää ja mie en oo tehny YHTÄÄN huonetta valmiiksi...hyvä minä.


Ja tosiaan, eilen alkoi siis valokuvauskurssi. Ensin tuntu siltä ettei tässä oo mittään järkeä enkä opi mittään,mutta lopussa alettiin vasta käymään läpi näitä eri kuvausohjelmia. Jos mie jotain siltä kolmen tunnin ja viidentoista minuutiin istumiselta, niin se on tosi vähäistä. Ens torstaina olis taas, ja sitä seuraavana. Toivottavasti opin jotain muilta kerroilta.

Muuten, TET-viikko Terveyskeskuksen vuodeosastolla meni ihan kivasti. Ainoa miinus oli, että me jouduttiin melkeinpä koko ajan istuskelemaan koska meille ei keksitty mitään tekemistä vaikka me koko ajan kyseltiinkin mitä me voitaisiin tehdä. Minusta oli tosi kiva kun sai tutustua niihin kaikkiin mummoihin ja pappoihin ja nuorempiinkin, kuulla heijän tarinansa miksi he ovat siellä ja jutella niitä näitä. Pari pikku feiliä meillä kyllä kävi, esim. puotin puhelimeni vessanpönttöön ja pedattiin yksi sänky ihan turhaan. Enemmän voite lukea edellisestä postauksesta.

Mutta minun täytyy mennä nukkumaan, väsyttää ihan sikana kun on 10 tuntia kävellä jolkotellu töissä,kaupungilla ja ruokakaupassa...huh!

:llä Sisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä