maanantai 11. marraskuuta 2013 | 16.56

MONDAY

Tänään meillä alko viikon kestävä tetti, ja oon siis minun kaverin Annin kans TK:lla vuodeosastolla. Tämä eka päivä meni ihan mukavasti, hoitaessa mummoja ja pappoja :) Tämän kummempaa en oikeastaan voi kertoa koska meitä sitoo vaitiolovelvollisuus. Joka tapauksessa, haluan ehdottomasti tälle alalle! (Tai oikeastaan lähihoitajan kautta kätilöksi.) Me tutustuttiin yhteen fysioterapeuttiinkin, tuli mieleen että seki vois olla ihan mukava ala.



    Mulla oli juhlissa tummansininen jakku ja oranssi mekko.

    Eilen kävästiin siskon tykönä vauvan ristiäisissä. Otin hulluna kuvia ja koneella huomasin- yllätys yllätys!-    että osa kuvista oli suoraan sanottuna ihan pilalla. Koska ne oli semmosta pikselimössöä niinku monesti ennenki. Torstaina mulla alkaa siis se valokuvauskurssi -ja monennenkohan kerran sanon sen täällä- ja toivottavasti opin jotain siellä ettei ne enää oo huonolaatusia.

Huomenna tettipäivä jatkuu ja sitä kestää siis tämä viikko. Kommentoikaa, mitäs tykkäätte ulkoasusta?
Ruusuja ja risuja otetaan vastaan :)
Nyt kuitenkin jätän teidät ja jatkan tuota huippuhyvää kirjaa, ihanaa viikkoa teille ihanat 36 lukijaani!

3 kommenttia:

  1. Sulla ei ole täällä krediittejä, että olet ottanut noi sivugadgetin some-linkit koodikielellä-blogista, lisäksi noiden jason morrow-kuvien käyttöä ei ole erikseen sallittu missään sivustoilla, ei riitä, vaikka ilmottaisi blogissaan hänen olevan blogin kuvien tekijä. Oletko lukenut koodikielellä-blogistä TÄMÄNi postauksen? Lisäksi olisi mukavempi kommentoida, jos ottaisi sanavahvistuksen pois, se nimittäin hidastaa kommentointia aikatavalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on,olin tosiaan unohtanut laittaa krediitit vaikka tarkoitus oli kyllä. En ymmärtänyt tuota sanavahvistus juttua,ei mulla ainakaan näy? Yritän korjata asian. Kiitos kommentistasi :)

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä