keskiviikko 4. joulukuuta 2013 | 17.34

♥ Joulukalenteri- luukku 2

Heipä hei! Pitkä aika on kulunu kun tein viimeksi luukun joten eiköhän nyt oon uuen aika! Tässä luukussa ajattelin kertoa minun ystävistä. Nämä ei oo missään tärkeysjärjestyksessä, ja kaikki mitä sanon on totta ja minun mielipiteitä. Teen tämän kaveriluukun osissa, koska muuten tästä tulis kerralla hirveän pitkä.Kaikki kuvat ja tekstit on tehty henkilöiden omalla suostumuksella.

  Linda

Ekaksi haluan kuitenkin aloittaa Lindasta, minun parhaasta kaverista. Me tutustuttiin muistaakseni silloin, kun mie olin ykstoista ja Linda kaheksan vuotta. Linda tuli siis meille sen isosiskon kanssa, kun minun isosiskolla oli synttärit. Meillä alkoi synkata heti! Sinä iltana mässättiin karkkia ja leikittiin rikkinäistä puhelinta :D. Sen jälkeen me oltais haluttu että Linda jäis yöksi, mutta ei ne sitten voinut. Meijän piti heti sopia uus tapaaminen, ja niinpä Linda yökyläili meillä aika usein ja meillä on ollu näitten yhteisten vuosien aikana tosi mukavaa yhessä. Näitten tyköä me saatiin se kissakin, kai te muistatte? 

Linda on luonteelta semmonen hauska,hassu,mukava,luotettava,hyvä kuuntelija,järkevä ja sekopäinen. Joskus se suuttuu tai loukkaantuu helposti mutta myös leppyy helposti. Sille voi kertoa mitä vaan ja se kuuntelee aina. Me haaveillaan samasta eläinlääkärin ammatista, mutta arvatkaapa kahdesti kumpi mahtaakaan oikeasti alkaa opiskelemaan joskus tätä alaa? No en ainakaan minä surkeilla arvosanoillani. Meitä yhistää muuten aikalailla samat asiat: eläinrakkaus, kiinnostus valokuvaukseen, tietokoneaddictoituminen ja me molemmat tykätään uida,lukea ja piirtää. Tosin Linda on paljon parempi koulussa kuin mie. Ulkonäössä meillä tuskin on yhtään mitään samaa. Mutta se on semmonen paras hyvä ystävä!

Nea

Nea on toinen minun hyvistä ystävistä. Hän ei esiinny mielellään kameran edessä, joten nauttikaapa tästä harvinaislaatuisesta kuvasta! :D Muttajoo siis me asutaan Nean kanssa ihan lähekkäin, semmonen reilu puoli kilsaa ehkä matkaa. Me tavattiin muistaakseni niin, että kun mie olin ekalla luokalla ja Nea eskarissa ja oltiin linkussa niin sitten jompikumpi kysy jommaltakummalta (en siis nyt muista miten oli) että "Ollaanko kavereita?". Ja niin me oltiin. Tähän päivään asti. Meillä on aina jotaki ihme sekoilujuttuja joissa ei ole päätä eikä häntää. Mutta silti meillä on tosi hauskaa. 

Nea vaikuttaa luonteeltaan ehkä hiljaiselta, mutta jos hänet oppii tuntemaan paremmin niin kyllähän sitä ääntä lähtee!:D Nea lukee paljon kirjoja,pääosin fantasiaa. Meilläkin on yhteisiä asioita, esimerkiksi suunnilleen samantasoinen koulumenestys, sekopäiset jutut, omaperäinen tyyli jaaa..no, vaikkapa samantyyppiset ajatukset. Ja kummallisinta tässä jutussa on se, että vaikka me asutaan alle kilometrin päässä toisistamme, tapaamme silti tosi harvoin nykyään.


Tässä oli nyt eka osa tästä kaveriluukusta, toivottavasti tykkäsitte! Olkaapas valppaina, kolmas luukku ilmestyy hetkenä minä hyvänsä ;)

PS. Älkää välittäkö nyt näistä yhteistyöpostauksista kummemmin, nyt on menossa pari yhteistyöjuttua. Mutta lukekaa toki postaukset ja tsiikatkaa, jos kohdallenne sattuisi vaikkapa sopiva alennuskoodi tai ehkä arvonta! ;)

:llä Sisko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä